Packning

Nu är väskan äntligen färdig packad, tror att jag fått med allt jag behöver och vill ha med mig. Att det ska vara så otroligt svårt att packa en väska, har lagt i och tagit ur jätte mycket kläder. Har tagit med mig så lite kläder som möjligt, eftersom jag vet att jag kommer att shoppa så mycket kläder så att väskan blir överfull innan vi åker hem.
Snart kommer Linn till mig så ska vi ringa runt till 4 olika high school i Los Angeles, eller kanske inte ska säga vi Linn ska ringa och prata eftersom hon är bättre än mig på att prata engleska haha. Vi ska fråga om vi får komma och vara med på deras skola en dag, vi får hoppas på det bästa. Vi har kollat runt på olika skolor och hittat 4 som såg roliga ut och hoppas att någon av skolorna vill ha dit oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0