packa ur, packa i dra iväg!

hemkommen i natt med buss från en härlig vecka i österrike, där det har bjudits på underbar skidåkning, sol och mängder av öl!
kom hem runt två i natt och då var det bara att packa ur väskan och tvinga in så mycket som gick att få in i tvättmaskinen, detta för att jag då ska få någon som helst chans att kunna packa ner saker idag. plånboken är ju inte den fetaste nu när jag redan har varit utomlands senast igår så då måste jag tänka efter vad som jag måste ha med mig.
nu har tvättmaskinen gått hela dagen och jag gör allt för att få iordning allt, önskar att jag hade en snabbare tvättmaskin och mer torkyta..
men men verkar som att den här dagen kommer att bestå av ett ständigt packande och tvättande, ska även försöka att klämma in ett litet besök på MAX när tid ges!
nej nu måste jag packa vidare,
avslutar med en liten bild på det som inhandlades påväg hem från Österrike i Tyskland;



see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0