I Love LA

heej, nu har vi varit här i några dagar och det är underbart jag älskar LA :D. I tisdags tog vi en heldag med shopping och jag fick ihop lite saker iaf ;), de är galet va mycket affärer det finns, forever 21 är min favorit de mesta av mina kläder som jag shoppat kommer där ifrån haha. Idag tänker vi även ta en slappa vid poolen dag, sen lite senare ska vi åka iväg till ett stort shopping centrum och kolla på lite mer saker och gissar på att jag kommer att komma hem med några shopping påsar. Ska även försöka handla lite saker till familjen :) Nu ska vi strax äta lite amerikans frukost muuums :D.

kläderna som jag shoppade i tisdags :D

finns galet mycke snygga ringar här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0